torsdag den 28. juni 2012

Praktikken er afsluttet, det sidste af Hanoi er set og kufferterne er pakket.

Hvor er det vildt at 10 uger allerede er gået. I denne uge, har vi afsluttet vores praktik, sagt farvel til alle de søde mennesker, som har taget godt i mod os, vi har fået set det sidste af Hanoi og fået købt de sidste par ting.
Vores lejlighed er lige blevet synet, vores kufferter er pakket og nu er vi klar til at forlade Hanoi og tage til Ho Chi Minh City og Phu Quoc og derfor bliver det her mit sidste blogindlæg fra Vietnam af.
Jeg har haft 10 uger fyldt med masser af fantastiske oplevelser, nogle gange har det været hårdt, andre gange har det været som en leg, men uanset hvad, så er jeg simpelthen så beæret over, at jeg har haft muligheden for at tage en udlandspraktik her i Vietnam. Jeg har fået set et sundhedssystem, som ligger så langt fra vores sundhedssystem i DK og selvom det ikke er perfekt, så er jeg taknemmelig alligevel.


Billedecollage fra vores ophold i Hanoi











Vi ses:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar